zhisendang.reismee.nl

Nog één dag!

NiHao,

Gister was het weereen drukke dag, we stonden vroeg op om te ontbijten. We waren ( zijn ) allemaal nog ontzettend moe en zaten met dicht geknepen oogjes aan het ontbijt. Uiteraard ontbijtenop de chinese manier wat bestaat uit chinese groenten, mais soep, rijstepap en nog veel meer lekker dingen. Daarna werden we met een busje naar het vliegveld gebracht waar we 3 uur moesten wachten todat ons vliegtruig vertrok naar ZhenZhou. Ook hadden we vertraging met het vliegtuig omdat er file was op de vertrekbaan. Eenmaal in de lucht hebben we heerlijk geslapen en met wij bedoel ik iedereen behalve papa. We arriveerden om 5 uur op het vliegveld en werden we daarna opgepikt door een busje om naar het hotel gebracht te worden. Wat eigenlijk een rit van een klein uurtje moest worden werd een rit van 2 uur. Met dank aan de dagelijkse "traffic jam". Het diner van die avond maakte het eindeloos wachten van die dag goed! We gingen met onze chinese begleidster Angela in een authentiek chinees restaurant eten. We krijgen een apart kamertje met een ronde tafel een een ronde draaischijf in het midden.Natuurlijk konden we alleen maar met stokjes eten, dat ging hartstikke goed! S avonds hebben we nog wat in de lobby gedronken en daarna zijn we heerlijk gaan slapen. Vanochtend werden we rond 9 uur wakker en hebben we lekker gedoucht en daarna zijn we naar de ontbijtzaal gegaan. Nu zijn de kindjes huiswerk aan het maken en papa en diana hebben een bespreking. Vanmiddag gaan we de stad een beetje verkennen en vanavond gaan we weer lekker eten. Morgen is het dan eindelijk zover, de overdracht! We vinden het allemaal super spannend maar het komt vast goed! Iedereen heeft het ontzettend naar zijn zin en het is ook ontzettend gezellig. Ook is China zo'n mooi land met een grote geschiedenis. Elke keer sta ik weer versteld!

Morgen horen jullie meer!

tot morgen,

liefs Renee

Janemiek

Lief Reneetje,
Heel leuk om je nieuwe verhaal te lezen, je hebt nu al veel mee gemaakt en gezien en het wordt steeds spannender. Ik kijk nu al uit naar je volgende verhaal!
Liefs

Janemiek

René

Klinkt goed allemaal, vertel, vertel!

Kusz

Saskia

Via mama de link gekregen naar je blog. Wat een reis, zeg, fantastisch! Geniet ervan en maak er een mooie film van!
Groetjes, Saskia